🔥 | Latest

saml: I just thought id should tell you Youre boyfriend made me pregnant 204 Messages you send to his chat and cals are now secured with end-to-end encryption. Tap for oh no! Which boyfriend? 20 :// What do you mean which boyfriend? Bitch this is serious This is very serious! But you're gonna have to give me a ltle more to go on Samuell Sam knocked me up and no he's ignoring me! Ok ok ok you're gonna have to narrow this dowm for me. Was it this Sam? This Sam Or this Sam? m not going to lie, In1 be very dissapointed if it's the first Sam. He's my favourite. You can keep the other Wtf is wong with you? 2 s Do you honestly think youre funny? This whole situation is funmy! 353 And tm hilaricus! z5 So youre bayfriend cheats on you He makes me pregnant and youre making jokes I should known youre crazy to stay with a guy like sam.I mean he didnt even tske me to nice food places he took me to the spurl And if youre happy with those standards then i suppose you must be crazy First things first.. you're -you are Yourbelonging to or associaterd with the person or people that the speaker is addressing what is your name? belonging to or associated with any person in general. the sight is enough to break your 2058 Food places is usually referred 10 88 20 159 Secondly..I agree with you on the Spur thing. That's just rediculous He shoukdwe taken you to McDonald's. .because it sounds like you could realy do with a Happy Meal right about now. Do you think youre funny? 2101 I want Saml I want to speak to Sam. Do you have him? Have him? Like in the boot of my car? Yesi And Im going to keop him there untill he's done with his pregnant making ways Wtf is wrong with you? 2100 YOUR SARCASM IS SO PERFECT Stop the freaking supenatural jokes! Let's tak about something other than Suparnatural sorry I don't understand... 2104 Wait... 214 rl wait. z105 Still waiting.... 2111 Are you trying to break Sam out of my I think i have the wrong number Im sorry 21 Well not as sorry as Sam's going to What do you mean? 21 He's still in the boot of my car...what am I going to do with him now? Hes been wrongfully accused!? 15 Youre a psycho 2115 That's probably true 2115 So listen this has been fun but you should go to bed. Because 9 months from now..youll never sleep again Bitch 16 Jerk 2116
saml: I just thought id should tell you Youre
 boyfriend made me pregnant 204
 Messages you send to his chat and cals are
 now secured with end-to-end encryption. Tap for
 oh no! Which boyfriend? 20
 ://
 What do you mean which boyfriend?
 Bitch this is serious
 This is very serious! But you're gonna
 have to give me a ltle more to go on
 Samuell Sam knocked me up and no
 he's ignoring me!
 Ok ok ok you're gonna have to narrow
 this dowm for me.
 Was it this Sam?
 This Sam
 Or this Sam?
 m not going to lie, In1 be very
 dissapointed if it's the first Sam. He's
 my favourite. You can keep the other
 Wtf is wong with you? 2 s
 Do you honestly think youre funny?
 This whole situation is funmy! 353
 And tm hilaricus! z5
 So youre bayfriend cheats on you
 He makes me pregnant and youre
 making jokes
 I should known youre crazy to stay
 with a guy like sam.I mean he didnt
 even tske me to nice food places
 he took me to the spurl And if youre
 happy with those standards then i
 suppose you must be crazy
 First things first.. you're -you are
 Yourbelonging to or associaterd
 with the person or people that the
 speaker is addressing
 what
 is your name?
 belonging to or associated with any
 person in general.
 the sight is enough to break your
 2058
 Food places is usually referred 10 88
 20 159
 Secondly..I agree with you on the
 Spur thing. That's just rediculous
 He shoukdwe taken you to
 McDonald's. .because it sounds like
 you could realy do with a Happy
 Meal right about now.
 Do you think youre funny?
 2101
 I want Saml I want to speak to Sam.
 Do you have him?
 Have him? Like in the boot of my car?
 Yesi And Im going to keop him there
 untill he's done with his pregnant
 making ways
 Wtf is wrong with you?
 2100
 YOUR SARCASM IS SO PERFECT
 Stop the freaking supenatural jokes!
 Let's tak about something other
 than Suparnatural
 sorry I don't understand... 2104
 Wait... 214
 rl wait. z105
 Still waiting.... 2111
 Are you trying to break Sam out of my
 I think i have the wrong number
 Im sorry 21
 Well not as sorry as Sam's going to
 What do you mean? 21
 He's still in the boot of my car...what
 am I going to do with him now? Hes
 been wrongfully accused!? 15
 Youre a psycho 2115
 That's probably true 2115
 So listen this has been fun but you
 should go to bed. Because 9 months
 from now..youll never sleep again
 Bitch 16
 Jerk 2116
saml: Bye, Sam. Bye. Dean: That's cute. Saml: Come on. 12.17 Rip theme lol but I MISS EILEEN & HAVE YALL SEEN STUFF FROM JIB CON HOLYMEHXU ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀- what are other shows you watch?
saml: Bye, Sam.
 Bye.
 Dean: That's cute. Saml: Come on.
12.17 Rip theme lol but I MISS EILEEN & HAVE YALL SEEN STUFF FROM JIB CON HOLYMEHXU ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀- what are other shows you watch?

12.17 Rip theme lol but I MISS EILEEN & HAVE YALL SEEN STUFF FROM JIB CON HOLYMEHXU ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀- what are other shows you watch?

saml: I just thought id should tell you Youre boyfriend made me pregnant 204 Messages you send to his chat and cals are now secured with end-to-end encryption. Tap for Oh nol Which boyfriend? 2045 What do you mean which boyfriend? Bitch this is serious This is very serious! But you're gonna have to give me a ltle more to go on Samuell Sam knocked me up and no he's ignoring me! Ok ok ok you're gonna have to narrow this dowm for me. Was it this Sam? This Sam Or this Sam? m not going to lie, In1 be very dissapointed if it's the first Sam. He's my favourite. You can keep the other Wtf is wong with you? 2 s Do you honestly think youre funny? This whole situation is funmy! 353 And tm hilaricus! z5 So youre bayfriend cheats on you He makes me pregnant and youre making jokes I should known youre crazy to stay with a guy like sam.I mean he didnt even tske me to nice food places he took me to the spurl And if youre happy with those standards then i suppose you must be crazy First things first.. you're -you are Yourbelonging to or associaterd with the person or people that the speaker is addressing what is your name? belonging to or associated with any person in general. the sight is enough to break your 2058 Food places is usually referred 10 88 20 159 Secondly..I agree with you on the Spur thing. That's just rediculous He shoukdwe taken you to McDonald's. .because it sounds like you could realy do with a Happy Meal right about now. Do you think youre funny? 2101 I want Saml I want to speak to Sam. Do you have him? Have him? Like in the boot of my car? Yesi And Im going to keop him there untill he's done with his pregnant making ways Wtf is wrong with you? 21-00 YOUR SARCASM IS SO PERFECT Stop the freaking supenatural jokes! Let's tak about something other than Suparnatural sorry I don't understand... 2104 Wait... 214 rl wait. z105 Still waiting.... 2111 Are you trying to break Sam out of my I think i have the wrong number Im sorry 21 Well not as sorry as Sam's going to What do you mean? 21 He's still in the boot of my car...what am I going to do with him now? Hes been wrongfully accused!? 15 Youre a psycho 2115 That's probably true 2115 So listen this has been fun but you should go to bed. Because 9 months from now..youll never sleep again Bitch 16 Jerk 2116
saml: I just thought id should tell you Youre
 boyfriend made me pregnant 204
 Messages you send to his chat and cals are
 now secured with end-to-end encryption. Tap for
 Oh nol Which boyfriend? 2045
 What do you mean which boyfriend?
 Bitch this is serious
 This is very serious! But you're gonna
 have to give me a ltle more to go on
 Samuell Sam knocked me up and no
 he's ignoring me!
 Ok ok ok you're gonna have to narrow
 this dowm for me.
 Was it this Sam?
 This Sam
 Or this Sam?
 m not going to lie, In1 be very
 dissapointed if it's the first Sam. He's
 my favourite. You can keep the other
 Wtf is wong with you? 2 s
 Do you honestly think youre funny?
 This whole situation is funmy! 353
 And tm hilaricus! z5
 So youre bayfriend cheats on you
 He makes me pregnant and youre
 making jokes
 I should known youre crazy to stay
 with a guy like sam.I mean he didnt
 even tske me to nice food places
 he took me to the spurl And if youre
 happy with those standards then i
 suppose you must be crazy
 First things first.. you're -you are
 Yourbelonging to or associaterd
 with the person or people that the
 speaker is addressing
 what is
 your name?
 belonging to or associated with any
 person in general.
 the sight is enough to break your
 2058
 Food places is usually referred 10 88
 20 159
 Secondly..I agree with you on the
 Spur thing. That's just rediculous
 He shoukdwe taken you to
 McDonald's. .because it sounds like
 you could realy do with a Happy
 Meal right about now.
 Do you think youre funny?
 2101
 I want Saml I want to speak to Sam.
 Do you have him?
 Have him? Like in the boot of my car?
 Yesi And Im going to keop him there
 untill he's done with his pregnant
 making ways
 Wtf is wrong with you? 21-00
 YOUR SARCASM IS SO PERFECT
 Stop the freaking supenatural jokes!
 Let's tak about something other
 than Suparnatural
 sorry I don't understand... 2104
 Wait... 214
 rl wait. z105
 Still waiting.... 2111
 Are you trying to break Sam out of my
 I think i have the wrong number
 Im sorry 21
 Well not as sorry as Sam's going to
 What do you mean? 21
 He's still in the boot of my car...what
 am I going to do with him now? Hes
 been wrongfully accused!? 15
 Youre a psycho
 2115
 That's probably true 2115
 So listen this has been fun but you
 should go to bed. Because 9 months
 from now..youll never sleep again
 Bitch 16
 Jerk 2116
saml: [Saml. You're playing Mom? Yeah The same mom that didn't know what a cell phone was a month ago? Yeah. Doesn't exactly seem like a fair fight. 12.07 @httpcxstiel W A S TER L U R I F E C You were saying. Huh! *warning* ⚠spoiler alert!⚠ [click 'more'] 😂😂 ⚛ - - •|[episode]|• - 12.07 'Rock Never Dies' ⚛ •|[date]|• - Jan 7, 2017 ⚛ •|[fc]|• - 2572 ⚛ - - ↪[Sorry, but I couldn't tag you!] @moonlight__wolf @goldwinchesters @polaroidcastiel @spnlover567 @timelord.cas221b @Izabeldelgadillo @celestialassbutt @dean.really.does.love.pie @Dead_men_dont_wear_plad @fan_warrior2211 @Deanwinchesters @firefly.knights @mikaila.Jonah @flamimgdean @spn4lifeee @explosionsofcas @snfandom.akf.yana ⚛ - - ↪comment "😹" if you want to be tagged in my next edit ⚛ - - ↪Comment "🐾" if you want to always be tagged in my photos and aren't already ⚛ - - Comment "💣" to not be tagged in my photos anymore ⚛ - - ↪Go follow @httpscenes for multifandom posts ⚛ - - ↪Go follow @ayearts for bomb ass drawings. ⚛ - - httpcxstiel ⚛ - - {⬇Tags⬇} ⚛ deanwinchester samwinchester castiel bobbysinger crowley winchesters winchesterbrothers winchesterbros winchesterboys supernatural spn supernaturalfandom spnfamily spnfandom jensenackles jaredpadalecki mishacollins jimbeaver j2m cockles destiel destielislife youarenotalone loveyourselffirst alwayskeepfighting akf yana ⚛ - - @jensenackles @jaredpadalecki @misha
saml: [Saml. You're playing Mom? Yeah
 The same mom that didn't know what
 a cell phone was a month ago? Yeah.
 Doesn't exactly seem like a fair fight.
 12.07
 @httpcxstiel
 W A S TER
 L U R I F E C
 You were saying.
 Huh!
*warning* ⚠spoiler alert!⚠ [click 'more'] 😂😂 ⚛ - - •|[episode]|• - 12.07 'Rock Never Dies' ⚛ •|[date]|• - Jan 7, 2017 ⚛ •|[fc]|• - 2572 ⚛ - - ↪[Sorry, but I couldn't tag you!] @moonlight__wolf @goldwinchesters @polaroidcastiel @spnlover567 @timelord.cas221b @Izabeldelgadillo @celestialassbutt @dean.really.does.love.pie @Dead_men_dont_wear_plad @fan_warrior2211 @Deanwinchesters @firefly.knights @mikaila.Jonah @flamimgdean @spn4lifeee @explosionsofcas @snfandom.akf.yana ⚛ - - ↪comment "😹" if you want to be tagged in my next edit ⚛ - - ↪Comment "🐾" if you want to always be tagged in my photos and aren't already ⚛ - - Comment "💣" to not be tagged in my photos anymore ⚛ - - ↪Go follow @httpscenes for multifandom posts ⚛ - - ↪Go follow @ayearts for bomb ass drawings. ⚛ - - httpcxstiel ⚛ - - {⬇Tags⬇} ⚛ deanwinchester samwinchester castiel bobbysinger crowley winchesters winchesterbrothers winchesterbros winchesterboys supernatural spn supernaturalfandom spnfamily spnfandom jensenackles jaredpadalecki mishacollins jimbeaver j2m cockles destiel destielislife youarenotalone loveyourselffirst alwayskeepfighting akf yana ⚛ - - @jensenackles @jaredpadalecki @misha

*warning* ⚠spoiler alert!⚠ [click 'more'] 😂😂 ⚛ - - •|[episode]|• - 12.07 'Rock Never Dies' ⚛ •|[date]|• - Jan 7, 2017 ⚛ •|[fc]|• - 2572 ⚛...