🔥 | Latest

Pieces: cupcakeshakesnake: thesouthernjedi: roachpatrol: ghostymcspooky: soloontherocks: notanotherreyloblog: thebaconsandwichofregret: azumariko: he was on TATOOINE you fucking loser Obi-Wan can find an invisible planet hidden by a devious Sith Lord, Anakin can’t find his ex-best friend on his own home planet while the guy is still using his own damn name. I know we give Obi-wan a lot of shit for leaving Luke with his real surname but Anakin really is that stupid the perfect hiding place: the sandiest fucking planet that anakin would never set foot on again I’d like to remind everyone again that it’s literally canon that Vader can’t step foot on Tatooine because the desert gets into his creaky old man robot joints and makes his suit break down aka the sand is coarse, rough, irritating, and gets everywhere i  d o n t  l i k e  s a n d okay but what if everyone was like ‘vader, kenobi’s on tattooine. he’s obviously on tattooine. he’s been there for years. he’s just right fucking there, we all know it.’ and vader is just desperately shaking down jedi like they’re magic eight-balls and he wants a better fortune. like ‘no i don’t like that try again’.  kenobi’s just sitting there in his pile of sand like a smug fucking bastard. he doesn’t need to hide jack shit. he went to the tattooine board of tourism and got them to print up flyers that say ‘COME TO TATTOOINE, WE HAVE SAND’ and luke is probably going to be safe until his midlife fucking crisis at this rate. palpatine finds vader aimlessly checking behind pieces of furniture in some shitty space motel on kamino ‘he’s on tattooine,’ palpatine says.  ‘nuh uh,’ vader says, and peers under a couch. peers under a couch This is the best Star Wars post I have read in a while.
Pieces: cupcakeshakesnake:
thesouthernjedi:

roachpatrol:

ghostymcspooky:

soloontherocks:

notanotherreyloblog:

thebaconsandwichofregret:

azumariko:

he was on TATOOINE you fucking loser

Obi-Wan can find an invisible planet hidden by a devious Sith Lord, Anakin can’t find his ex-best friend on his own home planet while the guy is still using his own damn name.
I know we give Obi-wan a lot of shit for leaving Luke with his real surname but Anakin really is that stupid

the perfect hiding place: the sandiest fucking planet that anakin would never set foot on again

I’d like to remind everyone again that it’s literally canon that Vader can’t step foot on Tatooine because the desert gets into his creaky old man robot joints and makes his suit break down
aka the sand is coarse, rough, irritating, and gets everywhere 

i  d o n t  l i k e  s a n d

okay but what if everyone was like ‘vader, kenobi’s on tattooine. he’s obviously on tattooine. he’s been there for years. he’s just right fucking there, we all know it.’ and vader is just desperately shaking down jedi like they’re magic eight-balls and he wants a better fortune. like ‘no i don’t like that try again’. 
kenobi’s just sitting there in his pile of sand like a smug fucking bastard. he doesn’t need to hide jack shit. he went to the tattooine board of tourism and got them to print up flyers that say ‘COME TO TATTOOINE, WE HAVE SAND’ and luke is probably going to be safe until his midlife fucking crisis at this rate.
palpatine finds vader aimlessly checking behind pieces of furniture in some shitty space motel on kamino
‘he’s on tattooine,’ palpatine says. 
‘nuh uh,’ vader says, and peers under a couch.


peers under a couch


This is the best Star Wars post I have read in a while.

cupcakeshakesnake: thesouthernjedi: roachpatrol: ghostymcspooky: soloontherocks: notanotherreyloblog: thebaconsandwichofregret: azu...

Pieces: star-plasma: also I started this…thing? but it kinda went nowhere and I probably won’t do more to it (ノ・ェ・)ノnormally I don’t share pieces I do when this happens, is it interesting to see them? 
Pieces: star-plasma:

also I started this…thing? but it kinda went nowhere and I probably won’t do more to it (ノ・ェ・)ノnormally I don’t share pieces I do when this happens, is it interesting to see them? 

star-plasma: also I started this…thing? but it kinda went nowhere and I probably won’t do more to it (ノ・ェ・)ノnormally I don’t share piece...

Pieces: MEM A EOS canon Canon EOS yaboybergara: wearewatcher: WATCHER LOG 002:Shane here! With that January 10th launch around the corner, we’re gonna be sharing lil bits that we’ve been keeping secret for the past few months. So here’s a photo of Ryan on the day we bought our first few pieces of gear at a local camera shop. Minutes earlier when we actually checked out at the register we were both filled with a palpable mix of excitement and (completely unjustified) dread, as this was the moment we started spending actual money on a thing that had thus far existed exclusively in our three brains and in Steven’s weird graph paper notebooks that he loves so much.You’re likely thinking, “But Ryan doesn’t look nervous at all here!” And you’re right. Why? They gave us a free hat with the camera, that’s why. Worries evaporate when you get a free hat, and with a renewed sense of creative enthusiasm I asked Ryan to pose like a cinematographer showing off his sick new haul. He looks kinda gassy but otherwise, dude nailed it.Anyway, if you haven’t yet, swing by youtube.com/watcher (link in bio) and peep the channel trailer. And subscribe if you haven’t yet. No harm in that. If you already have? Hey, thanks. Uh, what else? Reduce, reuse, recycle. Don’t litter. Support your local library. Alright. Plenty left for us to do before launch, so it’s about time I hit the dusty trail. Til next time, Watchers! -Shane BONUS:
Pieces: MEM A EOS
 canon
 Canon
 EOS
yaboybergara:

wearewatcher: WATCHER LOG 002:Shane here! With that January 10th launch around the corner, we’re gonna be sharing lil bits that we’ve been keeping secret for the past few months. So here’s a photo of Ryan on the day we bought our first few pieces of gear at a local camera shop. Minutes earlier when we actually checked out at the register we were both filled with a palpable mix of excitement and (completely unjustified) dread, as this was the moment we started spending actual money on a thing that had thus far existed exclusively in our three brains and in Steven’s weird graph paper notebooks that he loves so much.You’re likely thinking, “But Ryan doesn’t look nervous at all here!” And you’re right. Why? They gave us a free hat with the camera, that’s why. Worries evaporate when you get a free hat, and with a renewed sense of creative enthusiasm I asked Ryan to pose like a cinematographer showing off his sick new haul. He looks kinda gassy but otherwise, dude nailed it.Anyway, if you haven’t yet, swing by youtube.com/watcher (link in bio) and peep the channel trailer. And subscribe if you haven’t yet. No harm in that. If you already have? Hey, thanks. Uh, what else? Reduce, reuse, recycle. Don’t litter. Support your local library. Alright. Plenty left for us to do before launch, so it’s about time I hit the dusty trail. Til next time, Watchers! -Shane

BONUS:

yaboybergara: wearewatcher: WATCHER LOG 002:Shane here! With that January 10th launch around the corner, we’re gonna be sharing lil bits...